Antiszemitázzák Márki-Zay Pétert

Írta: Szombat - Rovat: Hírek - lapszemle

Először egy kormánypárti újságíró, majd a Mazsihisz rabbikarának doyenje vádolta meg Márki Zay-t zsidózással.

Fotó: Wikimedia Commons

Veszprémy László Bernát, ismert kormánypárti újságíró, a Times of Israel c. angol nyelvű online portál blog-rovatában tartott fenn egy blogot, ahol legutóbb összegereblyézte Márki Zay Péter minden megnyilvánulását, amit antiszemita, rasszista, homofób színben lehetett feltüntetni, és a cikknek ezt a címet adta: Legyőzheti-e egy homofób és antiszemita politikus Orbán Viktor magyar miniszterelnököt?

A cikket röviddel ezután a Mandiner szemlézte – amelynek Veszprémy szintén munkatársa. A cikk a Magyar-Izraeli Média Center oldalára is kikerült, amelynek Veszprémy az egyik alapítója.

Az Izraelinfo.com azonban az ügyet áttekintő cikkben beszámolt arról, hogy a Times of Israel az írást – magyarázat nélkül – leszedte, miután ez ügyben a rovat vezetőjéhez több panasz is érkezett.

*

Ugyancsak zsidózással vádolta meg Márki-Zayt Kardos Péter főrabbi, a Mazsihisz lapjának, az Új Életnek a főszerkesztője. Kardos betelefonált Bolgár György népszerű, Megbeszéljük c. műsorába a Klubrádióba, ahol előadta, hogy Márki-Zay Orbán Viktor egykori tanácsadóját, Arthur Finkelsteint „zsidó buzinak” nevezte.

Az ügyet Bolgár György igyekezett helyretenni, mondván, hogy ez az indulatos kifakadás egy provokáció következménye volt, és Márki-Zay nem először beszélt arról, hogy a kormány melegellenes propagandát folytat, miközben melegházasságban élő embereket alkalmazott tanácsadóként.

támogatás
Pop up banner
ad joint40 ad dutch40 ad mazsok40 mti_hirfelhasznalo